Reklamasjon

Kjøp av tilhenger hos oss skal være en trygg opplevelse. På denne siden er det mulig å fremme reklamasjonssaker for vurdering. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noe tid å få besvart din henvendelse – da vi enkelte ganger må fremme sakene til produsentene av våre tilhengere. Vi besvarer din sak så raskt det lar seg gjøre. 

  • Dra og slipp filer her, eller
    Max. file size: 128 MB.
    • Dra og slipp filer her, eller
      Max. file size: 128 MB.

      Vare som mangler i forsendelsen

      Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/ leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig:

      Send en beskrivelse med følgende informasjon:

      • Kundenummer
      • Ordrenummer
      • Varen som mangler

      Lagerservice vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

      Mottatt feil vare

      Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/ leveringsbekreftelsen skal du gjøre følgende:

      Send en beskrivelse med følgende informasjon:

      • Kundenummer
      • Ordrenummer
      • En beskrivelse av hva som er feil

      Lagerservice vil deretter rette opp eventuelle feil og sørge for at du får riktig vare.