Reklamasjon
Kjøp av tilhenger hos oss skal være en trygg opplevelse. På denne siden er det mulig å fremme reklamasjonssaker for vurdering. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noe tid å få besvart din henvendelse – da vi enkelte ganger må fremme sakene til produsentene av våre tilhengere. Vi besvarer din sak så raskt det lar seg gjøre.
Vare som mangler i forsendelsen
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/ leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig:
Send en beskrivelse med følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- Varen som mangler
Lagerservice vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.
Mottatt feil vare
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/ leveringsbekreftelsen skal du gjøre følgende:
Send en beskrivelse med følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- En beskrivelse av hva som er feil
Lagerservice vil deretter rette opp eventuelle feil og sørge for at du får riktig vare.